söndag 10 februari 2019

SÅ SEG


Från snö blev det plötsligt väldigt geggigt men skönt att det inte var blankis så länge. 
Lite vår i luften idag.
Krattat en massa hörester....det som göms i snö !!!
har harvat ridhuset i eftermiddag...
Tagit in hästar och kvällsmatat. 
Tja det är väl vad jag gjort idag. Jag är sååååååååååååå trött, fattar inte vad det är med mig. 
Päran undrade om jag skulle sova runt hela dygnet i dag och ja , hade jag fått så hade jag gjort!

I går var en yrsledag och det tar på mina krafter.
Testade min nya medicin och får väl se om den hjälper....trött blev man iallafall.
Hate it!

Finns det någon i min bekantskapskrets som har en trevlig allroundhäst att sälja???
Runt 165, ras och stam spelar mindre roll men en trevlig häst med god takt....
Hojta till om ni vet om nån!!!


//Bubbel - mkt spralligare än matte



Inga kommentarer: