tisdag 26 mars 2019

NYTT AVELSSTO KANSKE????

Ikväll ska jag åka på föreläsning om ET så det blir inga lektioer!
Nu på dagen är allt som vanligt!

Denna veckan blir ett väldigt farande på alla håll.
I morgon kväll blir privatlektionerna på annan ort. Torsdag ska jag till arbetsterapin med min hand. Fick mina stygn plockade igår och det såg rätt bra ut men hade spruckit lite så jag får fortsätta ta det lite försiktigt. Nu har jag stripes på i stället och lite nya förand så det känns ändå ok.
Torsdag och fredag är det lektioner som vanligt .
På lördag dömer jag nationell ponnydressyr i Vetlanda hela dagen.
Söndag ska vi åka på hingstvisningar hela långa dagen. Lövsta & Blue Hors i Helsingborg och PS och Helgstrand på Flyinge!!!

Jag som för ett tag sen inte ville betäcka alls i år är nu sugen på att köpa ett nytt avelssto. Dressyr eller hoppstammat spelar ingen roll. Helst vill jag ha ett BRA ponnysto också.
Finns det nån som har ett billigt och bra till salu???
Får gärna vara lite äldre!!!
Intressant stam ska det vara förstås.....

//Bubbel - inte fler hästar väl????



Inga kommentarer: