lördag 23 mars 2019

PYSSELOCHKNÅP

Idag hade jag en pyjamasförmiddag.....gött och välbehövligt.
Fattar inte att jag är så himla trött hela tiden, Sjukt trött!

Köpte en begagnad garderob till hallen häromdagen och har kånkat ner en hylla från övervåningen. Ska försöka få ihop nåt vettigt förvaringssystem utmed en hel vägg har jag tänkt!

Plockat ihop en attans massa prylar och kånkat ut till loppisen för i år kommer jag öppa dörren dit. Det gjorde jag inte i fjol men nu är där gott om pryttlingar igen och nåt lär säkerligen säljas.
Öppnar väl dörren i mitten av april och sen får man väl lägga pengarna i nån burk eller betala med Swish - alla människor är ärliga människor!!!

Städade lite i sadelkammaren . Man kan verkligen undra vem det är som skräpar ner där hela tiden??

Göta har "städat"på stallplanen, alltså man blir tokig på denna get som ska riva ut allt hon hittar överallt!

Min hand känns lite mer rörlig idag men jag blir så trött i mina händer när jag gör saker och jag är fortfarande fumlig och handleden är svullen men som sagt den är ändå lite mer användbar att greppa saker. Till finlir har vi ett tag kvar!!
Fick jag nån tid att plocka stygn igår på vårdcentralen....? Självklart inte! Måndag!

I morgonbitti ska jag vara i Hässleholm vid 09.00 så nu säger jag godnatt
Vi ska på domarkurs på deras nationella tävlingar. Hoppas såklart på en inspirerande dag.

//Bubbel - får inte följa med

Inga kommentarer: