söndag 10 mars 2019

PYJAMAS

Det finns fördelar med hand i bandage.....vi hade ju inte stallet i morse och eftersom jag inte fyller så mkt funktion i övrigt så jag gick i pyjamas fram till lunch....såååååååååå skönt!

Jag lunchade sen alla hästar men fick hjälp att öppna lock på gallermatlådor och fick packat några höpåsar.

I eftermiddag for vi sen på tur. Skulle egentligen bara åka och handla men vi hamade i Vetlanda på vår runda, det finns ju affärer där också!

Smarta jag hatar ju att vara onyttig så jag skulle försöka fylla uteliggarnas matlådor nu ikväll. Locket på lådan for ju såklart igen, högafflen smällde mig på den onda armen. Japp den är blå...tur det inte tog där jag är sydd!!!

Nu är hästarna nattade och jag ska kolla lite på TV.
FAttar inte hur jag kan vara trött när jag inte fyllt nån funktion idag???!!!!

I morgon får vi se vad jag fixar i hästskötselväg då jag ju är själv hemma!
Det enda jag är säker på att jag löser är lektionerna

//Bubbel -pyjamaskille

Inga kommentarer: