tisdag 12 mars 2019

LILLSTRUMPA I ARBETE



  Lycka är nu rund som en boll och jag har bestämt att denna veckan är sista veckan hon är på jobbet. Därefter får ni som älskar att rida henne klara er ändå en period. Hon är beräknad att föla 9/5 och i år har jag inte tänkt betäcka om henne utan hon får vara ridhäst på heltid.... har ni hört mig säga förut att jag inte ska betäcka henne ???? Jag vet men det är så svårt att låta bli ........ I dag har jag försökt mig på att mocka. 6 boxar tog jag men nu ikväll är jag jätte trött i både händer ich armar så det var nog lite onödigt. Jag hatar att vara onyttig. I kväll har jag dom vanligt haft elever och jag har byggt hinder... är en galen kvinna☠️☠️☠️ I morgon ska hag hinna med privatelever, hästarna ska få massage, Nitro ska hoppas . Dags att vila kropp och knopp.... är nyduschad och det var förstås ett företag i sig med handen i paket // Bubbel - fäller

Inga kommentarer: