fredag 21 juni 2019

MIDSOMMAR 2019












En midsommar i Lilla heda innefattar stokoll och seminbestälningar på morgonen ( Favorit Ask, Cabachon, Leun velds Lord) se till att alla hästar får hagtider , köra hästkollarrundor då vi släppt iväg en drös hästar på bete....egna, inackorderade och diverse ston som ska vara kvar!

Jag hann precis fixa mat till våra gäster dök upp.

Umgåtts och haft trevligt men det är länge sen jag var så trött som jag är idag....
"Råkade" lägga mig i soffan en stund och somnade ifrån mina gäster....då är det illa!!!

Är mätt , go och nöjd ...det var så gott att äta mat. Känns som det är evigheter sen vi lagade mat på det här stället...


I morgon startar vi upp med semineringar.

Ha en fortsatt trevlig midsommar. 

//Bubbel - helt utsliten









Inga kommentarer: