fredag 26 juli 2019

ÄNDÅ FLER!

Igår kväll kom ett nytt sto som fölat sent och tidigare i veckan har jag seminerat 4 st helt nya ston, samtliga utan föl vid sidan. Man hade ju förstås önskat att dom utan föl kommit igång lite tidigare.

Vi som sa runt midsommar att nu lugnar det nog ner sig här snart....ack så fel vi hade 😅

Jisses vilken värme vi har nu....det är väl inte utan att jag är avundsjuk på dom som har semester!

Päran har slått några fält vi inte hunnit ta innan....det blir väl några balar iallafall.

Idag väntar jag på ett Skick från Tyskland och tror jag kommer få åka och hämta en låda själv i Ramkvilla på Staro framåt eftrmiddagen till ett sto, men det vet jag först om en stund för strax kommer veterinären och ska kolla 16 ston ( tror jag)....

Vid 17.00 är det dressyrträning ....att dom bara orkar i värmen !!!!

//Bubbel - tycker passet ska tas i skritt


Inga kommentarer: