lördag 19 oktober 2019

SÅNT MAN INTE HINNER

Idag har jag fått gjort en massa saker jag aldrig hinner annars....

Skruvat upp nya saltstenshållare och saltstenar, hängt upp en klocka ,satt en soffa i ridhuset, plockat in alla trägårdsmöbler, tagit ner taket på paviljingen, gjort en ny genomfart från en hage till en annan - så kan hästarna gå på stoooor yta! Hängt upp skorna efter Boriz och Nian ....fällde en tår! 
Slängt och rensat bland gamla grimor och grimskaft, städat lite i sadelkammaren.

Min hjärna går på högvarv...kan man göra nån form av lösdrift i Ingas ladugård???





Göta är en cirkusget!

Golvskurning i stallet....det är nån äcklig lukt där som gör mig galen...har sniffat på allt i närheten men vet i fasen var lukten kommer ifrån. Just nu luktar där vanilj och typ nyduschat!!!

Bästa polarna D´Eight LH LVST och Lexiha LH.

Nu kan ni vara i tid till lektionerna igen!!!!

Passage mellan två hagar.....

Kan man göra nåt av detta???

Lillemam 💕

Inackorderade Zet Free GL och Namelezz. Dom har det gott dom!!!

Göta igen!!!

Boriz sko ....nu hänger den på stalldörren!

Ikväll lagar Pärnan maten. Då blir det Thai!

I morgon bitti börjar jag döma 09.00 i Eksjö där jag dömer hela dagen LA:3, MSVC:2 och MSVB:2

//Bubbel - mest solat hela dagen

Inga kommentarer: