lördag 12 oktober 2019

DOMARHELG

Idag har jag varit i Vetlanda hos Skogsbygdens hästsällskap och dömt en P&R
Ett koncept jag gillar för man kan prata lite med ryttarna efter varje ritt .
Denna gång dömde jag LC:1, LB1, LA:1 och LA:3

Passade på att ta en tur till mataffären efteråt när jag ändå var i civilisationen.

Eftermiddagen har tillbringats i stallet här hemma. Mockat, ändrat lite staket och förberett för morgondagen då jag inte har utsläppet men är ju lite kontrollfreak så jag har förberett en del så det blir rätt.

I morgon eftermiddag ska jag till Nybro och bisitta lite i S:t George och eventuellt MSVB: 5
Sånt man måste göra varje år när man är domare och det är ju nyttigt att lyssna och lära av domare med högre status!

Har jag berättat att Löken fått en deltidsfodervärd förresten??? Bra då får hon lite omväxling.
Råsa vill också ha en och hon är ganska flexibel men inte tisdagar och fredagar.....henne får man gärna tävla på klubbisar om man vill.


Nu är det dags att hoppa i bingen för jag är trött. Tjolahopp

//Bubbel - lördagsseg



Inga kommentarer: