fredag 8 november 2019

EN FRUKTSALLAD

Jahapp då var det fredag igen och veckan har det varit full rulle som vanligt men jag erkänner att jag har lite svårt med inspirationen när det är så mörkt hela tiden. November måste vara årets tråkigaste månad.

I morgon bitti har jag inte stallet och det ska bli skönt. Resten av dagen ska jag planera lite hur jag ska ha hästarna framöver . Behöver ändra om lite både i hagar och stall men har svårt att bestämma mig hur och var dom ska gå! Det ska vara smidigt att både släppa ut och ta in även om man är själv!!!

Det är otroligt trist och geggigt i lösdriften i skogen och inte så roligt att ha några hästar där överhuvud taget! Dom har verkligen klaffsat upp gegg vid matlådorna....borta i skogen är det OK!

Nu ska vi äta fruktsallad för i detta huset är det denna veckan godisförbud!!!!



Alla mammisar är ganska bra igång nu men jag har ingen smart förvaring av fölen i stallet när dom jobbar men ska lösa den biten också :) 

//Bubbel - jobbat såväl fredag som vardagkväll





Inga kommentarer: