onsdag 19 januari 2022

LÖSHOPPNING PÅ TORSDAG

 Förstår inte att jag ska vara så förbaskat trött hela tiden.

Haft sån muskelvärk i mina ben i flera dagar....dom är som spända hela tiden. Vad beror det på undrar jag? Jag kan liksom inte slappna av. 

Jag är aldrig pigg...eller jo på kvällen är jag något piggare men vad har jag för nytta av det ? Att vara pigg när jag ändå ska gå och lägga mig. Då kan jag ju inte sova i stället. Sover dåligt när kroppen är ond för man kommer inte ner i nån djupsömn. 

Vad ska man göra för att bli piggare?

Idag ska Nitro få på en ny sko...han har lagt den andra nån stans i sin stora hage. Jag hittar inte den!
Han var förresten och slutmättes förra veckan . 147 blev han denna gången också. Lille bebisen , redan 8 år!

Otroligt halt överallt just nu och ena dagen milt , nästa kallt, snö , inte snö....usch , ge mig ljus och lite vår 

Anmäld till domarkurs i mars. Vi får väl se om det blir någon!
Domarförfrågningar börjar komma . Några tävlingar kan jag och några datum vågar jag inte boka upp mig för jag har ju så många fölningar i år att ta hand om! 

I morgon torsdag är löshoppning uppsatt i ridhuset och vill någon komma och löshoppa så går det bra, bara skicka ett meddelande . Kostnad: 100:- och du sköter hoppandet själv. Ändrar du något så flytta tillbaka . Mocka efter er! Betalning via swish 070 - 696 25 29 

//Bubbel - hoppa vore skoj