fredag 7 januari 2022

KLURAR PÅ EV SAMARBETEN

 Jag klurar lite....

Samarbeten....

Samarbeten av olika slag!?!?

Ex jag har ju hästar som kan gå lektioner , ridhus osv men har själv inte möjlighet att ta träningar varje dag här hemma då jag ju dessutom har träningar på annat håll. Ex torsdagar är jag ju alltid iväg....

Skulle man kunna samarbeta på nåt vis?

Man använder mina hästar och eller bara ridhus och har träningar när jag inte har....disponerar mitt hästmaterial för dressyrträningar eller bara ridhuset....man hyr mina hästar helt enkelt!

Nån som vill ordna helgkurser i ridhuset kanske?

Externa tränare som hyr in sig.

Någon med nån annan typ av verksamhet kanske vill hyra ridhuset för ex träningar av hund?

Finns det någon som kan/vill förädla hästmaterialet jag har dvs unghästar....

Inridning, försäljning , tävling , visning unghästtest osv...

Kan man göra nåt byte att jag i stället har ex ditt avelssto stående hos mig eller ditt föl, din rehabhäst och du istället utbildar min??!!?
Nåt där jag ombesörjer semin av ditt sto och har den hela resan och du har mina utb hästar....

Någon som kanske vill hyra boxplatser för verksamhet och då också kan utbilda av mina....?! Hyra en stallavdelning helt och hållet?!?!

Är det ens möjligt?

Finns det någon som har nån typ av ovanstående eller nåt annat intressant att spinna vidare på

Lite är ju förutsättningarna att du har egen F-skattsedel såklart!

Hör av dig om du är intresserad eller bara vill spinna vidare....min hjärna snurrar på högvarv!!