söndag 29 november 2015

FÖR BILLIG???


Idag kör vi långfrukost. Hästarna är utsläppta. Snart , snart ska jag mocka och sen måste jag ta tag i den där förbaskade städningen. Trodde jag var ute i vettig tid men det sket sig.

Igår kväll åkte vi ett gäng till Parken och dansade. Roligt trots våra gamla kroppar...haha!
Jag jobbade på att utöka min kundkrets , dansade mest med nya!

Undrar om det blir nåt oväder idag - det väntas ju storm i form av GORM.

Regn, rusk ger ständigt dyngsura vantar ....nåt jag verkligen ogillar. Vet inte hur många par jag har hängandes på elementet!

Blev ju ingen Nybro tur idag och döma eftersom dom fått snuviga hästar. Nytt försök ska bli i januari. Har lovat åka dit då istället !
Fått ganska många bokningar att döma redan 2016. Faktiskt hela sex stycken och det är bara november ännu!

Gårdagens spekulanter kom inte. Dom hörde av sig en timme innan utsatt tid då bilen börjat krångla. Vi hoppas dom kommer en annan dag! Trist dock när man har förberett besöket!
Eliza finns alltså kvar om ni andra som hört av er vill komma i veckan nu i stället då!!!
Hon är en jättefin häst. Jag är lite förvånad att ingen har nappat på en bra häst till riktigt vettig prislapp dessutom . Är hon för billig måhända???



//Bubbel - dyngsur för det mesta





Inga kommentarer: