söndag 19 maj 2019

HEMMA IGEN

Lille bebisen är hemma igen och nu väntar  veckors boxvila för detta yrväder!!!!
Medicinering två gånger om dagen och vi ser verkligen fram emot när magbandaget ska bytas 😍

Vi har haft hopptävling denna veckan - alla vann....

Det första stoet jag seminerade i år dräktighets kollades i går och hon var dräktigt Superkul och det är väl nu man kan säga att vi har 100% dräktighet på kollade ston....hihi.

Idag har Råsa åkt på tur. Eftersom jag inte ska ha rena barngrupper nu på ett tag....jag hinner helt enkelt inte så har jag hyrt ut henne till några av mina elever tom 30/6 sen ska hon hem och jobba hos hyresgster hos Ingas och därefter åker hon på tur igen!

Dessa två ska på bete i morgon! Dom är verkligen bästisar. Lexiha e: Demand - Bernsten  och D'Eight LH LVST e: Benetton Dream - Royal Diamond.

När jag lägger så mkt tid och energi på den opererade bebisen så glömmer jag nästan bort denna fina. Anizette LH e: Suarez

Snälla Päran har gjort en flyttbar sjukhage - i morgon ska vi testa om vi kan ha Lycka och bebi där några minuter medans man mockar!

Ikväll är jag helt slut i rutan precis som igår så jag är så otrevlig att jag väl går och lägger mig.

Det drar ihop sig för fölning av nästa gäng så man glor ju ofta ofta i kameran på nätterna 

//Bubbel - äter gräs

Inga kommentarer: