söndag 21 mars 2021

NYA PLATSER

 Igår var jag på ett nytt ställe i Jönköpings län och hade träningar ett antal timmar. Blandade hästar från islandshäst till ponny på SM nivå och en himla rolig stämning!  Verkar bli fler tillfällen!

Frusen när jag kom hem och hade önskat vi haft ett beboligt vardagsrum , en soffa , kunna elda i spisen och bara titta på TV en kväll men nu har vi inte det så det är sitta vid köksbordet som gäller men då sitter man och andra sidan inte uppe så länge på kvällarna!

Igår hade Hexagon en koliksläng. Han är stor när han dimper i backen och varför har två hästar haft kolik nu och varför väljer dom lördagar???

Luddöras sår läker bra men det är stort och tar såklart tid !

Idag har jag haft sovmorgon. Vaknade vid kl 06.00 men så skönt att inte behöva stiga upp utan bara kunna ligga kvar och snoza! Bästa häst och stallskötarna fixade allt galant! Så skönt att ha folk i stallet som man kan lita på!

Ska städa övervåningen i eftermiddag ....eller det är min plan iallafall. Kan hända att jag kommer på nåt roligare!

Är ett gäng som ska ut och rida i eftermiddag och dom får ha det så skoj i blåsten!

 //Bubbel - precis legat o sovit ute på fältet