måndag 3 maj 2021

EXTREMT DÅLIG PÅ ATT UPPDATERA

 Jag vet....

Jag är extremt dålig på att uppdatera här. 

Seminsäsongen är i full gång och då menar jag verkligen i full gång. Vi har aldrig haft så här mkt ston så här tidigt på året nån gång förut. Det är mer eller mindre fullt...mina egna har blivit utslängda ....

Mina två egna föl för året är födda och båda blev stoföl....lär väl inte vilja sälja nån av dom!! Superfina båda två!
Nu är det fyra fölningar kvar. 3 här i maj och en i slutet av juni.

Jag har seminerat fyra av mina egna ston

Boscotti LH med Rockabye S

Lukretsia med Quercus

C.Boncorida med Magic Park

Diamond Rose med Janeiro Platinum

Riverside CS ska också semineras på 30 dygns brunsten men dit har vi ju nån vecka.... till henne blir det Glasgow.

Japp jag vet ....i år är jag extra galen!!!

//Bubbel - utan tak över huvudet