torsdag 12 mars 2009

Häftig förmiddag

* Livsfarlig maskin på vägen som lyfte upp telestolpar!
* "Ture" tog en snorkeldans på ridbanan - hennes matte hade nån form av miljö träning ?!?
* "Bosse" som oxå är en tjej - helt förvirrande namn matte har på oss djur....hängde på .
* Granris utlagt i hagen , en anledning till att dra en repa. Tror dock meningen är att det ska hålla mig sysselsatt för att jag INTE ska knapra på stängsel stolparna.
Annars kan jag varmt rekomendera impregnerade stolpar - dom är väldig goda och speciellt kul att knapra av dom precis ovanför backen. Husse blir så förbannad när han ska byta dom när det är fruset i backen...fniss! Det går liksom inte...

I kväll ska det trimmas så svetten rinner ....på den som rider alltså!!!


I går kväll gjorde förresten min lillebror (som egentligen är MKT större än mig) en bockserie i ridhuset - han lär sig!!! Hon som red honom satt kvar, fast hon hojtade nåt om att :
-JAG VILL INTE RAMLA AV DEN HÄR STORA .
Ramlade av gjorde däremot en av dom andra elverna - ja ni som rider här vet ju att "Gullan" är lite känslig, skritta på lång tygel och att det händer saker är inte i hennes smak..
Hoppas du inte slog dig "J"...men jag hörde att du är så ung, smidig & gjorde en snygg "bakåt flip" så det gick nog bra !

//Bubbel

Inga kommentarer: