fredag 13 mars 2009

Tråkigt tråkigt tråkigt, trist trist trist!!!


Hmm busade visst lite mkt i går eftermiddag för när jag skulle jobba mitt kvälls skift kände jag genast att min vänstra skinka var lite öm. Ajajajajaj.

Dom där extremt skojsiga gubbarna som ryckte upp stolpar ur marken så man blev så där rädd skulle komma i dag oxå så då sa matte att jag skulle bo inne i dag....vet ni hur tråkigt man har det inne en hel dag då????
Jävlades med matte hela förmiddagen ...ge mig mat- bankade som attan på dörren.

Hon svor åt mig, får man det????

...sen sov jag lite.
...sen bankade jag igen, fick hö!
...låg och pillade lite navelludd, eller var det spån kanske.
....bankade igen , fick 2 morötter , lite snålt.
....blev borstad, gött!!! Jösses vad min vinterfrissa lossnar. Det blir som en matta i boxen.

Hörde att matte svor (ännu en gång) hon hade köpt en ny longerpisk härom dan.
Den hade "Sexan" dragit in i sin box och ätit sönder. Smart kille!!!

....han är förresten min systerson. Jag tycker egentligen att han är lite töntig, alla säger att han är så himla snäll och enkel att rida - men det är ju ingen sport då.

Näe jag måste nog lära honom ett och annat!!!
Natty Natty
/Bubbel


Inga kommentarer: