fredag 3 april 2009

DAGEN HAR GÅTT ÅT!!!

Matte jobbar på....
Fm: Ut med hästar, mocka skit (14 boxar), borsta Barre & ut och gå med honom + ge sista sprutan....

Lunch: Rekord kort - för det skulle trimmas...

...På med råsa strumpan....sketsnyggt!

Em: Trimma 2 hästar för Mona N. Först Sixxtus och sen Hexagon. Båda gick jätte bra men tänk vad små saker man ändrar kan göra STOR nytta.... Hexmex gick knappt på dubbla spår i galoppen alls när matte fick kolla utåt i högervarvet.... han var jätte fin i den förvända galoppen, och Sexan var supermjuk och fin i båda varven och gjorde finfina övergångar :) matte lycklig hela em!!!

* Mona mutar Sixxtus, matte har ju blivit för himla bra på att fota överallt även uppifrån oss kusar...
*Lille Hexmex och MIN matte! Gillar inte riktigt att inte jag fick vara med i dag....

Jag fick bara jobba lite på ridbanan en snabbis innan matte skulle ha lektion vid 17.00 ....det passet var som ett smärre kaos lät det som, men min matte hon ger inte upp i första taget trots en för dagen ngt trotsig elev i gruppen...du vet vem jag menar *E* hahaha. Gick ju bra mot slutet eller hur!!!!
Kväll: Obligatoriskt magplask i Åseda , i dag simmade matte bara 500m , gjorde några tjusiga svanhopp och stekte sig både i "grillen " och bastun. Dagen avslutas med att hjälpa mig lite här, men nu kan hon få gå och sova....i morgon kräver jag lite mer uppmärksamhet - TACK!
//Bubbelaz




1 kommentar:

Anonym sa...

Råsa är fiiiiint