torsdag 14 maj 2009

NYA BISSINGAR


Matte har fixat med en ny utedusch vid stugan...blev så här. ... Kallt men funktionellt!!!
Hon har även vårstädat inuti , så nu är den laddad för helgens ridleds gäster!!!

Själv känner jag mig något bättre men inte bra. Jag har ingen feber men är hängig och deppig. Dagen har tillbringats i hagen med att stå eller ligga & jag är inte ett dugg hungrig. Inte heller är jag sugen på att banka på dörren hela tiden...orkar inte :(

En som däremot är på bushumör & firar med att han fått sina första tänder är Fjuffis...som nog kommer få heta NAGHERO om inte matte ändrar sig igen...hon velar som attan!

Nina ville inte komma hem från hingsten i dag heller, hon har visst tagit en riktig semester...matte börjar få panik för hon behövs på ridleden lördag morgon...typiskt!
//Bubbel orkeslös

3 kommentarer:

Linda sa...

Naghero LH är snyggt! :) Men vi hejjar ju på Nascar LH!! eller nasse. ;)

Anonym sa...

Köp honom så kan du ju bestämma...hahahha!!!
Bara det börjar på NA...och jag har inte helt bestämt mig, fjuffis eller fjuffe heter han till vardags. En rikgtig bitis är han numera...men ack så söt!
//Bubbelas mamma

Anonym sa...

Bubbel du är väll lite överansträngd efter ditt framträdande i Lenovda.

Krya på dig grabben
Vendy