söndag 23 augusti 2009

EN GRÖN & EN PRECIS UTANFÖR

I dag har vi tävlat...det var kuligt tyckte både matte och jag!!!
Det blev en grön (igen) och sen var vi första utanför placering...men jag var lite laddad i en fattning och fick fel galopp, lyssnade inte på matte och typiskt nog var själva fattningen en bedömningspunkt. Fast jag säger att matte talade inte om tillräckligt noga vad jag skulle göra...

Hexagon skötte sig med Mia på Öland( fast M är en slarver och försov sig OCH red fel väg...tror hon har partajat för mkt i helgen. hihi)
Denna otäcka tingest fick jag umgås med på framridningen...det tar sig säger matte!
//Bubbel - nöjd med mattes och min utflykt


2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ju tur att vi hade åkt redan dagen innan, fast vi kom fram sent. Då jag inte var så långt från tävlingen när jag vaknade. Annas hade det blivit körigt kan jag säja.....
Hex skötte sig utmärkt. Det var ju bara lite party i fredags men man börjar väll bli gammal sitter i flera dagar nu förtiden.
Ser fram mot en ny tävling fast på betydligt närmare håll än öland.
Sov gott nu ska jag sova. Mia

sebastianmirasmilla sa...

Mia o Hex var jätte duktiga!!! Inte ens domaren märkte ju att hon red förmånga serpentiner, bara att hon på något märkligt sett var i fel varv...