lördag 22 augusti 2009

HELG BETYDER INTE MINDRE JOBB!

Helg igen...jösses vad tiden far iväg.

I går var det turister igen...brabra! 2 lektioner på kvällen och sen var det PARTY POWER!!!
Det var ju marknadsdans i Dädesjö. Riktigt trevlig och kul att prata (och dansa runt såklart) med folk!!!
Matte fick ju festa lagom för i dag har hon varit i Braås och dömt dressyr hela dagen. LC:2 , LB:1 och LA:1 , ponnyer!!!
Hemma har det byggts på nya sadelkammaren och målat på stallet....hihi. Tror matte tyckte det var skönt att smita från sånt arbete.
Båda grå kissungarna är nu borta, en flyttade till Nässjö och en Nybro.
Finns några vita gullisar om nån behöver sånna =)

I eftermiddag har matte trimmat på mig och jag var hopplös tyckte hon....i dag gillade jag att springa lite fort och inte lyssna så mkt...matte var argsint!
Mia trimmade på Hexmex och hon bara skrattade åt mig...är det tillåtet???

Vi har fått flätor i håret och Mia stoppade in Hex i lådan och for till Öland för att rida lagdressyr div II i morgon, själv ska jag till Braås med min matte och springa 2 klasser.... vi har ju delat upp så alla ska få rida nån omgång av div II...denna gången fick jag avstå...hmmmmmmmm.
Hoppas verkligen att laget kommer hem med blågula i morgon. Hex såg fin ut på träningen i dag i alla fall...han är söt!!!

//Bubbel - laddar i hagen över natten

1 kommentar:

Anonym sa...

Har den lille "handikappade" kattungen fått ett eget hem?// Cecilia L.