tisdag 22 januari 2013

DÅLIGT DÅLIGT

Har en urdålig internet uppkoppling på mitt ADSL o haft under en längre tid....Telia säger att det är fel på min telefon ....konstigt att även grannen har exakt samma knaster o telefon som ibland fungerar o ibland inte...

Har tröttnat o kollade med Telenor om ett mobilt bredband eftersom jag dessutom i seminsäsongen är i behov av uppkoppling även i stallet vid semin mm.

Fick hem ett o testa...mutter o morr...Ingen täckning alls.

HÄRLIGT ATT BO PÅ LANDET o utan internet är man ju helt off.

Det är inte lätt att vara företagare i urskogen...

Besöket på hospitalet gick också sådär...byt livsstil & jobba mindre , ruta in dina dagar, sluta rid....nä sånt skit lyssnar inte jag på :(
Jag går ju dit för jag vill kunna rida fullt ut igen o inte lätt att förklara för folk som inga hästar har att det är inga fasta arbetstider och lediga helger som egen företagare....

Nä i kväll är jag på dåligt humör!

Fina hästar i alla fall o härliga elever.

Ryckt lite toffsar på Loreen, börjar komma fram en snygg ettåring under pälsen o jäklar vad hon rör sig....

 Boriz heter idag BusigaBoriz för attingens vad han pruttar o sen bockar i sin box ....hmmmm, tror han lär sig av en Bubbelman !?!?!??!?

//Bubbel - stabil läromästare

Inga kommentarer: