måndag 21 januari 2013

DRESSYR TRÄNING FÖR BRUNO DEGREEF

På lördag 26/1 kommer Bruno Degreef hit och det finns möjlighet att träna ett pass för honom!
Kostnad: 500:- och du rider 40 min.
Mina hästar finns tillgängliga för dig som är tränings sugen och inte har nån egen häst. Alla nivåer!!!
Bruno har varit här tidigare o hållit träningar o det var MYCKET uppskattat.
Det finns 5 platser o det är först till kvarn som gäller.

Bruno och hans sambo Eva ska även passa på att titta på några av mina unghästar :)

Så vi kör smäcker två flugor i en smäll !!!!!

Annars ytterligare en iskall dag
Smarta jag åkte till stan på FEEEEEEEEEEEL dag för ena läkarbesöket - i morgon gör jag ett nytt försök! Fick dock akupunktur, så lite nytta blev det ju....men mkt onödig väntan.

Kall kväll i ridhuset men hästarna gillar det !!!!

Bytt bandage på Boriz , oooohhh tror jag pakteterat in honom lika fint som dom gjort i Slöinge!!!

Kommer kiropraktorn i morgon tror vi?????

//Bubbel - busig

3 kommentarer:

Bubbel Dansgalning sa...

4 platser finns nu kvar //Tina

Bubbel Dansgalning sa...

3 platser finns kvar , Hexagon LH är dessutom bokad :)
//Tina

Bubbel Dansgalning sa...

2 platser finns kvar , Figornio LH är bokad //Tina