söndag 20 januari 2013

MEST BARA KALLT

Burit mkt vatten till hästarna , man kan väl säga att vattnet är rätt fruset i stallet :/

Boriz har fått sin sista spruta...fy jäklar vad busig han är just nu. Han hoppar o skuttar i boxen, så jag är livrädd att han ska skada sig. Ogillar läget att han ska stå inne i två veckor enligt Slöinge ...why???
Bandage byte i morgon o den 23 :e ska stygnen bort...vetto måste nog kolla på den lille räkan då !!!

Helgen började i dansens tecken o slutade linkandes med ond rygg o svullen/värkande fot. Grattis till att jag kunde va så korkad att jag trodde att jag skulle kunna träna en hel helg....

Nu är jag trött o frusen o tänker gå o sova för i morgon är det en heldag på Hospitalet - besök på två olika ställen ska det bli !!!

//Bubbel - skuttar i hagen

Inga kommentarer: