tisdag 13 augusti 2013

I BLASKVÄDER FÅR MAN SITTA INNE

Knasväder idag...ömsom jätte varmt o så plötsligt pang och åska och ösregn!!!

Målade lite i stallet på förmiddagen och hade en privatlektion!

Jan1 kom på fika och trevlig pratstund!

Satt sen med fakturor i några timmar för inkomster är ju alltid trevligt men svårt att sätta mig ner och pyssla med sånt men idag passade vädret bra för den aktiviteten.

I kväll lektionsdags igen och sen lite småpyssel i stallet - mysigt att städa och putsa saker och bara njuta av att det var lugnt.....

Idag har dessutom Sivan flyttat in, hon är en vit långhårig kattunge som är barnbarn till min gamla Sippan jag hade i många år. Ohhhh va hon är gullig men ännu livrädd stackarn och gömmer sig under en hylla i sadelkammaren. Hoppas hon och Gunnar snart blir polare :)

I morgon bitti ska jag till Ortopedtekniska och få några nya skoinlägg eller nåt....vet inte riktigt vad dom ska göra denna gång men det har med min onda hälsena att göra iallafall!!!

På eftermiddagen och kvällen är det ridlektioner ....en vanlig dag :)

Nattynatt

//Bubbel - jobbat idag

Inga kommentarer: