torsdag 24 oktober 2013

HOPPLÖS DAG

Huuu va trött jag var i morse. Mockade en endaste box innan jag for på träningen i staden. Ute i god tid men det var segt!!! Körde på som bara den i en timme men efteråt var jag så trött att jag tänkte att jag måste få lägga mig o vila innan jag åker hem....haha, nono....
 
 Passade på att handla veckans mat på vägen hem. Känner mig lite duktig när jag får ihop lite olika maträtter :)
 
Väl hemma igen fick det bli lite mer kaffe och sen kom Humle o Dumle´s nya hussar och mattar och hämtade dom - skönt med två kissar mindre för det har varit lite för många dom sista veckorna känns det som!!!
 
Mockade klart stallen, körde vatten & höade ute och inne hästar!!!
 
Nawell är jobbad, Nadja trimmade Tian lite (utan fölis idag) och det gick precis lika bra.
 
Hade en lektion. Haft en privat elev på egen häst!!!
 
Torsdagar är en hopplös dag
 
 

Snart är julen här...ätit skumtomtar...mums!!!
 
//Bubbel - inneboende inatt


Inga kommentarer: