torsdag 31 oktober 2013

JAG ÄR PUCKAD - INGEN HYHET

Idag va jag upp tidigt, fixade halva stallet och sen for jag mot staden i godan tid för bassängträning och sen till sjukgymnasten....när jag kom till Tveta kom jag på att jag glömt mina badkläder....jävla pucko!!!!! Tänkte att om jag skyndar hem, kanske kanske jag hinner in till stan igen. Nope det gjorde jag inte så idag hann jag inte med den träningen men fick sitta o vänta desto längre på sjukgymnasten. Bra saker där idag så det hjälpte upp den usla starten...

Drängen Eric har varit en tur här idag - har dock inte full koll på vad han hittade på !

Hann handla lite käk på vägen hem från stan, åkte  dessutom om Klavre och hämtade Nadde som tvunget skulle klippa Nian idag...o tjena , nu ser han inte för vacker ut ...MEEEEEEEEEEEEEEEEN om man inte får träna på klippning så lär man sig aldrig. Men man kan väl lätt säga att numera har Nian två olika sidor ;)

Fixade resten av stallen när jag kom hem och allt annat som man måste göra!!!

Full fart sen mot Vetlanda för vetto hade skrivit ut ett recept jag var tvungen att hinna lösa ut innan 18.

Därefter shoppade jag två helt nya vintertäcken till hyffsat pris :)

Eftersom det är torsdag passade vi dessutom på att dansträna på VSD. En timme bugg och lika länge fox. Mkt, mkt bra avslutning på dagen.

Nu trött...måste upp tidigt och fixa stallen innan första eleverna dycker upp 10.30 och sen fortsätter det under dagen och sista gäng är klara ca 18....godnatt!!

//Bubbel - lite svullen i benen

Inga kommentarer: