onsdag 30 oktober 2013

ULLAREDS TUR (igen)

I morse var det tidigt som gällde...ut med hästar mockade en del och lämnade lite till Nadde på em. ( Grattis) sen for jag och Sus på en mkt, mkt trevlig utflykt till Ullared. Ingen kö in men jävulskt med folk inne, ingen kö ut!!!


Ehhhh, shoppade visst en del...fast rensade rätt friskt på slutet MEN mitt kvitto blev minsann ca en cm längre än Sus, hmmmpf.
 
Fixade en hel del julklappar och det känns ju bra så här redan i oktober ;)
Mr Bubbel fick äntligen nya pedalskydd


Tja, vad säger man?????
 
Nu hopp i sängen för i morgon är det torsdag och hospitalet som gäller - nån som vill fika/prata lite mellan 12 - 13 så har jag lite allmänt trist då på hospitalet!
 
Sen ska jag hinna hämta hästmedusin i Vetlanda innan apoteket stänger på kvällen där, mockning och nån träning. När jag ändå är i Vetlanda ska jag försöka dansträna lite också...puh, godnatt!!!
 
//Bubbel - blir fiiiin

Inga kommentarer: