fredag 17 januari 2014

BARA NÖJEN

Fredag och det snöar på tvären- ogillar!
Otroligt kallt och hästarna står med rumpan mot vinden och ser allmänt lidande ut :)

Igår var det bassängträning för den onda kroppen och där var det lite nya övningar och dom kändes bra. Jag gillar när det är lite hårdare pass med tempo men även att stretcha ut på slutet . Åhhhh vad det är gott i nacken, ryggen och mina hopplösa vadmuskler!!

Var en tur på Grand och lyckades shoppa loss på 4 nya toppar...
Men gud vad trist jag är i färgval. Kändes speciellt när hon i kassan säger:
Ohhh kul med lite nytt - i svart!!! Snacka om att jag kände mig urtråkigt.....inget rosa o blingbling alls!

Nu ska det dansas i tre dagar...foxfrossa i Växjö Parken. Börjar i kväll med två timmar kurs och fridans i ungefär lika många.... i morgon kurs i 6 timmar, en Jack & Jill tävling på kvällen, middag och därefter dans till Kindbergs. Söndag 6 timmar kurs och därefter dans till Expanders....riktigt Maraton alltså.
För att orka med tar vi in på hotellet brevid parken en natt...haha. Man vill ju inte missa nåt liksom :)
Snäll Nadde sköter farmen här hemma med lite hjälp!

Har förresten bokat en liten restripp denna veckan som ska gå av stapeln om ett tag -en födelsedags present !!!

Nähäpp måste mocka klart och ska sen ha en privatlektion!!

//Bubbel - måste jobba


Inga kommentarer: