måndag 20 januari 2014

DAGEN EFTER...

Helgen har varit utan hästisar och för att kunna få en hästfri helg tackar jag Nadde och Erik som tagit hand om farmen och djuren men även hunnit softa i soffan (enligt bildbevisen man fått med jämna mellanrum ) Tack också till Helene som är Lyckas medryttare och hjälpte Nadde med mockning i går....tack tack ni är så goa allihop!!!

Vi har alltså varit på foxfrossa i Växjö Folkets park och dansat runt på kurs, minst 20 timmar totalt dansande...vi har twistat, åttor, dansat till blues, massor av snurrar ( som jag älskar) och flera olika nerlägg ( som jag inte gillat förut men dom vi fick lära oss denna helgen var i mitt tycke) mkt musikanpassningar och inte minst har vi tjejer fått lite spelrum för att uttrycka oss och det gillar jag!!!
Ni som inte foxar fattar säkert inte hur roligt det är och när man har rätt kemi med någon är det alldeles alldeles underbart!!!! O ja jag gnussar...några av mina elever hade goglat på gnuss och dom blev generade!!

I dag är det som dagen efter...man kan väl lugnt säga att kroppen är stel både här och där och inte går arbetet fort inte. Mina fötter är liksom runda på undersidan och jag är inte full...haha!!

Ute är det kallt , blåsigt o hästarna far omkring ....man blir lite orolig när dom far på knöcklet!!

I kväll är det lektions dags som vanlig - om vi inte blåst bort innan

//Bubbel - dansar i hagen

Inga kommentarer: