onsdag 15 januari 2014

KNASIGT

Min dator är helt knas och det går inte att uppdatera varken blogg eller hemsida från den så idag lånar jag Pärans dator...hemsidan kan jag inte fixa härifrån så jag får klura hur jag ska kunna lösa detta problem.

Allt flyter på här på farmen. Lite kyligt nu men allt är så mkt renare.
Lättmockat men nackdelarna är ju såklart vattnen i hagarna såklart. Inne i stallen har det klarat sig hittills ...men där är ju värmekabel (tyvärr inte i själva kopparna men det är inte så kallt så dom funkar än)

På förmiddagen nu har hovis varit på besök och skott Nawwis ( som tyckte det var döööötrist att så fint när man är sugen på att gå ut på morgonen) Boriz skötte sig som vanligt exemplariskt ( vilket bra temperament han har det lilla barnet) Lilla Mamman fick också skor och det visade sig vara väääääääääääääldigt länge sen sist men hennes hovar hade inte vuxit så mkt och man kan ju få ha nån häst nån gång som är lite ekonomisk vad det gäller hovslagning.
Hovslagning är annars den näst dyraste utgiften i mitt företag , näst efter veterinär räkningar men där är ju inräknat allt som har med avel att göra också...

Nu ska jag fixa mig en macka i grillen och lite oboj...fryser!!
Sen ska jag ha lektioner framåt kvällningen ( som vanligt)

Innan dess ska jag fortsätta med mitt evighets projekt att flytta och göra om på mitt kontor . Håller på att fixa o ställa i ordning pärmar i bokhyllor för närvarande....släpar från övervåningen och ner...verkligen jätte roligt :(

//Bubbel - full fart

Inga kommentarer: