torsdag 10 april 2014

ARBETE - PLÅGNING - NÖJEN

 
Kvällens jobb: Privat lektion, planterat lite vårblommor i krukor och blomlådor, ridit Bubbel, borstat Boriz och Bennie ( som tog ett ordentligt hugg i min knoge) bushäst. Borstat mammor och myst med deras magar!!!

Förmiddagens plågning: Först var jag hos sjukgymnasten som satte triggerpunkts nålar för att "smäcka" mina extremt spända muskel i höften, axlarna, nacken och käken....fyyyyyyyyy f*n vad ont det gör precis när hon gör det - men sen blir det bra/bättre. Vore förstås optimalt om man kom tillrätta med VARFÖR alla muskler är så spända. Var sen på bassängträning en timme och den är lika bra för min kropp som vanligt

 
Eftermiddagens nöjen: Plantagen, Eriks hjälpen, City Gross, Rusta, Växjö Ridsport och Hööks!
 
Nu ska jag pausa en liten stund
 
//Bubbel - haft en finfin dag

Inga kommentarer: