fredag 4 april 2014

PYSSEL & KNÅP

Seg och täppt i däsan i morse men väl uppe så mockade jag stallet direkt, haft en lektion och har två kvar i em. Nu sitter jag med kaffemugg nr två och har varit lite effektiv vid skrivbordet/datorn .

Letat upp X-antal sjukhuskvitton för att se om man kanske kan få nån krona tillbaka på alla resor man gör dit, åker ju trots allt dit en gång i veckan.

Lagt in mina ston för att få prestationsklass (stjärnor) på dom hos ASVH. Diamond Rose *** och Amfhyr LH ** eller *** är där lite osäker på hur/om mästerskap på handikappnivå kanske kan ge tre stjärnor, Det framgår ju inte men mästerskap är ju mästerskap. Dessutom har hon ju plac i MSV klass  Två * har hon hur eller hur!!!
Tänk att jag äääääääääääääntligen fick tummarna ur och fixa det. 
Nu är det väl bara att vänta på en faktura från ASVH ;)

Lagt in "Tian" i Språngrullan och såg att Lilla Hedas seminstation fått ett par sto anmälningar så snart börjar seminerings jobbet för i år. Roligt!
Till Tian återstår nu att välja hingst???? Är ju sugen på den där Common Sense jag inte fick i år eller ska jag välja en dressyr hingst till henne eftersom hennes första föl som är hopp stammad e: Cohiba rör sig så in i h*lvete bra!!!


Anmält till en betong gjutnings kurs i maj/juni...ja ni måste väl tro att jag blivit galen . Jag som aldrig varit direkt pysslig har fått en otrolig inspiration att göra om saker plötsligt!!!

I kväll ska jag åka och simma - mkt bra avslut på jobbeveckan.
I morgon ska jag ladda för söndagens MSV B domarkurs i Falkenberg . Det ska bli roligt men lååååååååååångt att åka och väldigt tidig morgon. Kursen börjar 08.00.

Jag är fortfarande i behov av ytterligare en passande lektions häst för oss dressyrnördar. Nån vill kanske byta till sig en riktigt fin unghäst??? Hojta till om du har nåt P

Tjing

//Bubbel - inväntar eftermiddagens elever

Inga kommentarer: