torsdag 26 juni 2014

BLÄ

Kvavt, regnigt, knott, jävulskt ont i lederna. En värdelös dag helt enkelt.

Rymmande fölisar stressar mitt sinne. Satt extra aggregat uppe på fältet så dom förhoppningsvis ska få sig en smäck på näbben!!! Man törs ju inte lämna gården en halvtimme för det hinner alltid hända nåt.

Gjorde ett ridförsök i kvällningen men skritta är ju inte speciellt roligt, eller ja bättre än inget men idag dödade min höftled nästan mig och då går det bara inte att trava. Det är inte roligt när man inte kan göra saker fullt ut. Ska jag behöva skaffa mig en islandshäst och lulla runt i skogen eller kanske en körhäst så jag kan träna i alla fall??????

Tagit hem Nawell som ska till hovis i morgon och släppte Tian med Bosse och Hexagon i Stora Heda.

Nä idag har det inte hänt nåt kuligt alls

//Bubbel - deppar en gnutta

Inga kommentarer: