onsdag 27 augusti 2014

BARA ÅHHHHHHHHHHHHHH

Lång dag men en bra och mkt trevlig dag....
Var hos sjukgymnasten i förmiddags.....jävlar vad hon plågar mig men idag kändes det mkt mkt bättre genast och i eftermiddag har jag inte haltat alls. Sånt gillar vi minsann. Idag var det fokus på min låsta högersida och jag fick isatt nålar 5 ggr som tog mina triggerpunkter. Idag skrek och svor jag inte - idag var det mest Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ljud och givetvis blir jag genomsvettig. Testa gärna om ni har en ond kropp. Man kan liksom inte förklara hur ont det gör ...hahhaa
Men idag blev det riktigt bra - gött!!!!!
Nästa vecka ska jag få börja på bassäng träning igen. Får betala kalaset själv men det skiter jag i, huvudsaken är att jag får hålla på med den i höst!!!!!
Imorgon bitti är det tidigt till staden igen då min onda fot ska kollas....häpp!!!!

Vi slår vår andraskörd nu och några balar lär det väl bli för hästisarna att mumsa på i vinter. Ska väl duga som bukafylla i hagarna om inte annat...terapiarbete!!!

Haft elever i tre omgångar och det ser lovande ut  på flera håll :)

Däremot är Nian ett pucko. Det har hänt förut att han blir rädd och bockar satan när nåt nuddar honom på rumpan. Är säkert ett år sen sist men idag var det dags ....det händer ALLTID när han skrittar och går o halvsover....men Emma är en modig tjej som satt upp och fortsatte ridpasset fast hon flög över staketet och landade en bra bit in i stohagen!!!!
Tur i oturen när man inte skadar sig när man åker av och puckad häst som blir rädd för sig själv ....

Fixade det sista med passansökningarna till fölen och i morgon ska dom postas. Gäller att få iväg dom innan kostnaden blir dyrare efter 1/9 med registreringen och ASVH är ju dyrt ändå så det räcker!

Nu har jag stått och stekt biffar så vi har mat några dagar!
Ohhhhhhhhhhhhhhhhh vad jag är duktig...haha

Plockade lite kantareller förut och även dom är stekta....och uppätna

//Bubbel - jobbat dubbelpass

Inga kommentarer: