lördag 2 augusti 2014

HINNER NÅN HJÄLPA???





Stokoll på morgonen igår och därefter fika med vetto som hade med sig mumsiga maränger som jag fotade men inte kan lägga in här på bloggen för det går fortfarande varken lägga in bilder eller film här ...




Seminerade sen Råsa på morgonen och kvällen var jag i Växjö och hämtade semin på slingan till säsongens förmodligen sista seminering som jag avslutade dagen med ( lång dag)  Nu kan vi bara hålla tummarna för att dessa två tar sig...vi vet den 18:e, hahaha!!!!




Var på Virserums marknad med Janet en tur. Fy tusan var det var varmt...men trevligt hade vi. Jag shoppade blommor att ha i mina betongkrukor och några att påta ner i jorden, bla en chokladblomma.




Inatt har det varit väldigt segt att stiga upp och mata föl men fick en liten extra sovstund på morgonen när Päran ändå var uppstigen...inte hjälpte, det jag är ju sjukt seg idag.




Varmt, varmt ,varmt.
Varit på ridbanan och haft lektioner och sista passet skrittades lilla skogsrundan.




Funderar på att släppa in Fyran med dom andra mammorna i eftermiddag, hoppas dom tänker vara kompisar och inte bråka och grejja.




Fått lite förfrågningar på fölen så jag ska visa dom i slutet av veckan. Trevligt
Tänkte anmäla dom till fölvisningen, finns det några frivilla som kan hjälpa till??
Har fixat ett släp men behöver ett till + bil med dragkrok
Några händiga vänner :)
...vore roligt att visa dom men vågar inte anmäla om jag inte vet att jag har hjälp
Visningen är den 23/8 i Tingsryd .


Såg på equipe att min uppfödning Nadir LH varit och tävlat igår, en MSV C ...första utanför placering men roligt att även han är på G




Ikväll ska vi grilla lite är tanken, man ska kanske festa till det och ta en öl eller två !!!


//Bubbel - jobbat lite











Inga kommentarer: