söndag 28 september 2014

65,34 % OCH EN BLÅ

 
Idag har vi varit i Vartorp igen men Figornio LH
 
 
Nian läser sitt protokoll från första klassen och känner sig nöjd :)
Fick 65.34%
Resultatet blev en andra plats - tror ryttaren också var nöjd.
Uppfödaren/ägaren/tränaren/hästskötaren tyckte det var ett fint resultat i alla fall!!!

Prisutdelning.


Nöjd?
Poserar!
 
I sista klassen var det både bra o dåliga saker men missar man på sakerna med koefficient är man ute ur leken. Det kostar för mkt men sånt som händer. Ryttaren hade svårt att ladda om tippar jag på.
 
Lagom lång dag och det finns många fina hästar ute i skogarna tycker jag...
 
Trevligt i Vartorp även idag. Gillar att mingla och dricka kaffe...haha.
...Eftersom jag är så himla tävlings sugen måste jag nog dessutom snart göra nåt åt saken! Kan andra "gamla kärringar" så kan väl jag :)
 
Stallet är färdig mockat, hästarna vattnade och kollade så nu blir det slappe tills det är dags att plocka in hästarna i kväll - bara för jag är värd det!
 
Lite betongjutning har det blivit också. Hade en lite "skvätt" betong kvar och köpte några nya silikonformar förra veckan så klart måste dom testas innan vintern!!
 
Måste ju säga grattis till uppfödningen Schubori LH  ( och ryttare Julia) som i helgen plockat lite placeringar i hoppning på Nationell nivå i Umeå. Schubori e: Akribori och syskon med bla Figornio, Boscotti och Belthia !
Det produceras inte enbart dressyrhästar i Lilla Heda
 
//Bubbel - vill ha flätor o pälsglans

1 kommentar:

Anonym sa...

Jätte fin häst, är han till salu???