fredag 3 oktober 2014

MÖRDAD , TYP

Fredag kväll och nybadad....sitter helt utsleten i soffan.
Efter lektionerna var slut for vi till simhallen i Åseda och simmade , vattengympade och plaskade som avslut i varmvattenbassängen....där umgås man mest och skvallrar...haha!

Idag har det hoppats på farmen, hujedamig det hoppas ju mest varje dag...haha
Idag var Nian i storform och hoppade säkert bana på minst 70 - 75 cm dom andra har också varit duktiga såklart!!!

Var i stan på fm hos sjukgymnasten. Var ju två veckor sen jag var där sist och hade hunnit börja längta dit....sen blev jag så plågad att jag såklart önskade att jag aldrig gått dit.
Idag smäckte hon mina spända nackmuskler med sina nålar, bankade på min stela rygg och sen mosade hon min fot och upptäckte att jag har ett blåmärke i knävecket som jag hade sist jag var där också och jag påpekade att jag ju har ont i knäveck och utsidan av benet domar + att jag är svullen under foten. Då kände och klämde hon där och sa att mitt vadben hamnat ur fas  och sen försökte hon mörda tillbaka det. Jag har aldrig svimmat i hela mitt liv men jag kan säga att det nog var vääääääääääääääääääldigt nära för satan vad det gjorde ont....men det var det värt....för nu känns benet mkt bättre och foten känns inte alls så knas. Japp på nåt vis älskar jag min sjukgymnast - hon är bäst!!!

Såg att det ska vara klubbtävling nästa helg....OM man skulle????? Jättesugen!!!! En klubbis kan man väl överleva....eller??????

Nattynatt

//Bubbel - taggad

Inga kommentarer: