lördag 8 november 2014

EFFEKTIV TROTS SOVMORGON

Ohhhhh fick sovmorgon idag....tacka vet jag när Nadde kommer med sånna förslag. Låg och lata mig ända till 10 . Superskönt!! Att bästa medhjälparen sen hade mockat och fixat det mesta i stallet är ju suveränt. Detta gjorde att jag har hunnit måla stallväggar några timmar. Gjort halva gaveln och ca 6 m på långsidan. Ett bra målarpass!!!

Hex, Nian och Råsa har varit på skogstur och det tror jag dom uppskattade!
Kollades noga med var jägarna ev kunde hålla till idag och samtliga var väl synliga i reflexer!!!

Nawell har hoppat bana med L och hon var nöjd!

Vi har jobbat med Boriz som fick bli longerad med gjord och ett schabrak. Dagens övning var över lite bommar. Cool kille. Som avslutning fick han prova sadel. Han är så duktig och positiv hela tiden. Gillar honom.....det har jag ju alltid gjort!!!

I kväll tänker vi damma av dansskorna och ta en tur till Jivers som firar 35 års jubileum men först ska vi ut och käka ihop med M & G

Tjolahopp i galopp

//Bubbel - vill in från hagen

Inga kommentarer: