söndag 9 november 2014

NYTTA OCH NÖJEN HELA HELGEN

Idag fick vi kladdkaka av Nadde (Pärans farsdagstårta) så vi fikade efter dressyr träning där mina elever red öppnor i trav och slutor i galopp....då får man fika. Mkt gott och trevligt!

Uteritt med Råsa, Hex och Nian

Sopis har latat sig i soffan!

Målade en hel del i går !

På lördagkvällen var vi på Rosegarden i Växjö och åt....väldigt gott!

Vi har hunnit med dansklubben Jiverss 35 års jubileum med lite dans till Per-Håkans.
 


Vi har så gott som ridit in Boriz  LH- 12 e: Zuidenwind - Bocelli...bästa unghästen ever!!!
I eftermiddag åkte vi och julmyste på Huseby. Inte mkt folk och det blev dyrt. Köpte några korvar, goda kryddor, honung, senap, polkagrisar, lite pyssel jag ska använda när jag ska göra några julblomgrupper, en fin liten ljusstake och en hängare med hästar på som jag ska ha i nya stallet!! köpte nog mer som jag redan glömt!!!
 
Ikväll har vi bestämt att Nitro BARA ska få mjölk 3 gånger/dag. Stackars han....fast egentligen kommer det nog fungera utmärkt för han äter ju allt annat så himla bra!
Vi testar och ser i alla fall!
 
Fyran har inte varit ond i sin mage sen i torsdags och det är ju positivt.
Inte lyckats ta nåt urinprov på henne ännu....försöker varje dag!
 
//Bubbel - inte fått hänga med på varken dans eller julmys

Inga kommentarer: