tisdag 16 december 2014

BORIZ ÄR RIDEN

Ikväll är den här lilla sötgrisen riden. Cool som vanligt men en aning vinglig. Jösses vad han är överbyggd.
 
 
Lång , lång dag. Tur jag inte dubbelarbetar på detta vis varje dag det hade jag inte pallat i längden.
Först stall och mockning på morgonen , for till staden vid tio för att först gå till sjukgymnasten där vi diskuterade nervrotsblockaden på torsdag...fick prata med både ortoped och röntgen och jag är jäkligt tveksam till detta projekt. Just det att man kan riskera att få mer ont. Har ju inte direkt blivit övertygad om att nån är supernöjd efter gjort en sådan. Hinner klura några timmar än. Jag vet ju hur läget är nu men jag vet ju inte hur det blir....jobbigt.
 
Resten av dagen har gått åt till att sälja och slå in julklappar på mitt extra jobb.
Gjorde verkligen skäl för min lön idag då jag bla sålde en portfölj för nästan sju tusen kronor ....för en portfölj!!!
Kom gärna och handla av mig i morgon :)


//Bubbel - säger godnatt

Inga kommentarer: