onsdag 17 december 2014

PRATAT RUNT

Stadsjobb även denna dag och många paket har jag slagit in. Roligt !
Det är superkul att ha jobbarkompisar också, det är ju inte jag van vid :)

Pratat med röntgen, ortopeden, sjukvårdsupplysningen, ortopeden och sen röntgen igen så nu har dom i alla fall kommit fram till att nervrotsblockaden blir framflyttad eftersom jag inte har så våldsamt ont i ryggen eller är avdomnad just nu. Fick en ny tid i februari och kan akut få komma in och göra den om jag behöver tidigare ....så det känns bra just nu. 

Tillsvidare knaprar vi piller och tränar vidare med ryggen, jag är ju van att ha ont...men inte hur ont som helst . !!!!

I morgon blir en hemmadag och hoppohej vad jag får mocka mkt, hann inte alla boxarna i morse - stackars Bubbel, Bosse och Tian som får sova obäddat i natt. Får kompensera med MASSOR av ny spån i morgon!!

Nu ska jag vila mina trötta fötter och rygg i soffan en stund
Nattynatt

//Bubbel - sover i skitiga lakan , usch

Inga kommentarer: