fredag 19 december 2014

RIDTIDER I JUL - FÖR DIG SOM VILL SKUMPA NER LITE JULMAT

Sol , jag ser en sol!!! Omväxling från mörker...fint! Vi får hoppas att geggan torkar upp lite.
Gräset växer, det är grönt och idag är det 19/12. Världen är uppochner.

Magont idag också och dessutom förbaskat ont i ryggen...där fick jag för jag flyttade fram nervrotsblockaden....min kropp är så tröttsam & omväxlande att det enda jag önskar mig i julklapp är en ny och bättre....kanske en snyggare modell om man då får välja sånt också....!

Hästarna njuter verkligen i solen. Boriz ligger och sover uppe på fältet ...mysigt!

Fick besked i morse från Myrby att min stallinredning hämtades hos dom igår och är ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN på väg hit ( hoppas inte Schenker ska köra runt med den alltför länge)   - så nu vet vi ju vad vi ska göra i mellandagarna :)

Klurar lite på hur vi håller igång ridningen i mellandagarna för er som är ridsugna.
Söndag 28:e finns möjlighet att rida några av dom nya programmen för 2015
Måndag 29/12 kör vi lektioner som vanligt!
Fredag 2/1 kör vi lektioner som vanligt.
Du som vill rida privatlektion någon av dessa datumen är också välkommen. Jag försöker få ihop det så alla som vill får rida men också så att jag får lite "julledigt"

//Bubbel - jobbar gärna

Inga kommentarer: