torsdag 18 december 2014

JULKLAPPSTIPS

 
Magont from hell....tänker tillbringa resten av kvällen i soffan.
 
Varit effektiv innan idag och städat övervåningen, bäddat rent och pysslat lite julfint där. Nu är det bara resten kvar men det spar jag några dagar för det lär bli stökigt och hund/hästhårigt ändå innan julafton. Janet var och fikade...hade med sig mumsig sockerkaka och jag är helt övertygad om att den var LCHF :) eller kan det vara därför jag har så ont i magen?????
 
Hujedamig vad det var möe bajs i boxarna jag inte hann mocka igår. Körde ut minst en kärra från varje av dom 4 boxarna jag inte hann. Tur jag inte slarvar så ofta!!!
 
 
 
Nån som behöver ett par varma stallkängor???
Från Hööks, storlek 41. Jag har vara provat dom men kunde inte ha dom för min knasiga fot tyvärr.
350:- ??? Fjolårets modell
Julklapp kanske ???!!!???

 
Hemsidan www.stall-lillaheda.se är uppdaterad med julklappstips.
Ridlektioner betala för 10 och få en 11:e på köpet. Gäller betalning innan årets slut. Varför inte ge bort några privatlektioner i julklapp eller ett träningsläger till sommaren !!!
 
 
//Bubbel - med massor av nytt spån i boxen

Inga kommentarer: