fredag 23 januari 2015

FREDAGSMYS

Avslutat kvällen i bassängen....nästan veckans bästa. Känner mig lagom trött och sleten nu och sådär gott avslappnad + ren o fin förstås !

Roliga och omväxlande lektioner även om gul häst är lite väl taggad just nu. Hmmm, nästan i gammal god stil. Undrar om det beror på foderbytet jag gjorde för ett tag sen. Han har börjat få en müsli som ska ge lite extra muskler....spänd blir han i alla fall. Minns inte just nu vad den heter!! Han är kul den gamla hästen.

Måste göra en insats och klippa Hexagon och Lycka för det är hemskt vad dom är långhåriga och svettas mängder.

Jag är tolknings sugen också....undrar om nån av hästarna går att åka pulka efter?????

Tyckte faktiskt det var lite kallt i ridhuset framåt kvällen. Kanske beror på att jag hade blöta skor - smart!!!!
Men några minus 15 blev det ju inte idag och det var ju tur det!!!!

Suttit och fakturerat rid elever idag och dom lyckades jag skriva ut men sen tog färgen slut i skrivare nummer två så jag kunde inte skriva ut uppstallnings avtal åt ny häst som flyttar in i morgon. Men det får väl lösa sig senare! Alltså måste jag köpa färgpatroner på måndag när jag ska in till stan!

Nä nu är jag sovsugen. God natt

//Bubbel - knashäst

Inga kommentarer: