torsdag 22 januari 2015

OMVÄXLANDE OCH ROLIGT

Det är vinter nu....och ikväll är det kallt tycker jag. Såg att det ska bli betydligt kallare i morgon och helgen. Ner mot -15 ....Hoppas inte det stämmer. Jag vill inte!!!

Dagen har mest tillbringats i ridhuset - en vanlig dag!
Nian jobbade först i morse....

En av mina privat elever blev plötsligt sugen på att tömköra och vem är inte bäst på det om inte mr Bubbelmannen om man vill lära sig - dom var jätte duktiga!!!
 
Dessutom har jag fått "leka" med utbildnings hästarna i dag då Nadde haft annat för sig. Sånt fixar ju jag...hahahha!!!
 
Hade tänkt åka till Swing i kväll och testat dansa west coast swing men tiden rann iväg och det behövdes köras både höbalar och vatten överallt till hagarna så vi tyade inte stressa för det började tidigare där än vi räknat med!!! Hade varit kul annars....
 
//Bubbel - tomkörnings expert

Inga kommentarer: