söndag 25 januari 2015

VERY NAJS HELG MED "FINA VÄNNER"

'
Vi har haft ett trevligt gäng på besök här lördag/söndag.... Från Karlskrona, Lidhult, Växjö och Lenhovda....dessa goa tjejer gick jag smärtkursen ihop med i mars - 2013 och vi har hållit kontakten.
Jag gick ju dock bara den korta kursen på en vecka...för just sånt är INTE min grej men dom dagarna hade jag mkt nytta av hur eller hur + att jag fick goda vänner som jag inte hade träffat annars 

Denna helgen har jag "tvingat" dom att umgås med hästar, hundar, katter och en Göta!!

Idag har Blesa släppts ihop med Nitro och hans nya tjej Miranda som flyttade in igår. Det gick bra. Inom dom närmaste dagarna ska dom introduceras in i lösdriften ihop med Råsa och Bennie och förhoppningsvis Busfibblan. Funkar det bra kan sen Blesa få flytta hem till sitt rätta hem igen för då har hon gjort sitt med Nitro. En toppen tant är hon, vilken tur att Nitro hittade henne när han blev mammalös.


Själv är jag ju lika finklädd som vanligt för jag måste ju jobba lite fast jag har gäster :)

 
Silly hittade bästa sovplatsen i eftermiddag...
 
Hunnit med fem elever i eftermiddag också, så det har blivit full dag - som alla dagar!!!
 
Nu äta lite rester från gårdagen och lite soffhäng.
 
//Bubbel - fått jobba dubbelpass....hujedamig

 

Inga kommentarer: