onsdag 14 januari 2015

MEGATRIST


Tråkig dag....eller ja, inte tiden jag stått i ridhuset. Den är ju alltid rolig!
I övrigt har det varit tråkigt....gått och lullat lite, mockat lite i långsamt tempo. Lovade ju mig själv att jag inte skulle anstränga ryggen men det finns ju inte så mkt man kan göra utan att ta i!
Suttit lite med fakturor (urstråkigt) och slappat i soffan...haha!

Just ja....kletat i lite olika färger i mitt hår har jag ju hunnit också...men lät bli den råsa :)

I morgon lite elever och sen ska vi löshoppa så många vi hinner eftersom det inte blev löshoppning idag då!
Nähäpp , får väl sätta mig och skrivbords jobba en stund till

Kan meddela att jag hade ofantligt ont i ryggen i går kväll och längst hela benet men sen i natt släppte det och jag sov supergott. Dessvärre kom domningarna tillbaka så fort jag steg upp idag men ryggen känns rätt ok - förutom att den är stel och känns som det är nåt som är lite svullet innuti.
Vi får se hur det känns i morgon!!!!

//Bubbel - ogillar tråkighet

Inga kommentarer: