måndag 26 januari 2015

NIX

Nixat min telefon , är så himla irriterad på alla försäljare som vill sälja saker ....usch, blä, fy!

Krabbat med min skrivare men näe får ingen fason på det hela. Den vill verkligen inte umgås med datorn och säger bara att den svarta färgen är slut och det vet jag bestämt att den inte är eftersom jag precis satt i nya färger....
Har startat om skiten flera gånger men nix där också...

Varit i staden och tränat rygg och mage - först hon sjukgymnasten och sen bassängen där vi körde en jätte jobbig övning idag där magmusklerna verkligen fick jobba.

Verkar ha fått en muskelinflammation i min ländrygg  (igen)och är lite svullen med värk där just nu - trist  men jag ska leda till den har jag bestämt mig för!!!

Hästisarna har fått nytt kraftfoder. Passade på att handla när jag var i stan. Blev en tur till Granngården.

Bara haft lektion nu i kväll men hade ju ändå så mkt mockning att göra när jag kom hem så tiden rann iväg ändå!

Idag säger vi GRATTIS till bästaste Nadja som fyller 19 år. Så här söt var hon när hon var liten och red på Nina ( Nitros fina mamma)
 
//Bubbel - gillar inte att det snöar

Inga kommentarer: